میز شام خود را به زیبا ترین حالت بچینید؟

زیر بشقابی

ما در این مقاله برای شما مطالب مفیدی آورده ایم که می تواند به چیدمان میز شام شما کمک هایی انجام دهد و همچنین چنانچه قصد خرید محصولی برای تزیین میز شام خو.د را دارید خردید تان را آسون تر کنیم.

در این جا به برخی وسایلی که به زیبایی میز شام شما می تواند کمککند می پردازیم.

رانر

رانرآسون بخر

رانرها قطعه پارچه ای تزئینی هستند که برای پوشش یک میز استفاده می شود. آنها را می توان به اشکال مختلف بر روی میز استفاده کرد. این قطعه های پارچه ای به طرز شگفت آوری باعث جذابیت میز غذای شما می شوند، مدتها پیش میزهای ناهارخوری به طرز خسته کننده ای با رومیزی های سفید و توری پوشانده می شدند. اما در طراحی های جدید تر، از رانرها و زیربشقابی ها به جای رومیزی استفاده می شود که معمولا تنها قسمتی ​​از میز را پوشش می دهند و کل آن را نمی پوشانند.

رانر ها در رنگ ها، الگوها و پارچه های مختلف موجود هستند و می توانید آنها را به صورت آماده خرید کنید، اما دوختن آنها نیز کار آسانی است و نیاز به صرف زمان زیادی ندارد، برای خرید یا دوخت رانر میز نهارخوری شما باید طول و عرض میز خود را بدانید، معمولا رانر ها در مرکز قرار می گیرند و یک خط بصری مرکزی ایجاد می کنند در این حالت باید حدود ۳۰ الی ۴۰ سانت از لبه های میز فاصله داشته باشد، البته رانر ها را می توان در عرض میز نیز پهن کرد.

یک سبک طراحی عالی میز نهارخوری با استفاده از رانر، استفاده از شمع، دستمال سفره و .. هم رنگ و هماهنگ با رانر است، از عکس های زیر می توانید برای ایده گرفتن در تزئین میز نهارخوری یا میز آشپزخانه استفاده کنید و آنها را تازه و مدرن تر بسازید.

زیر بشقابی

زیر بشقابی
زیر بشقابی

زیر بشقابی ها نیز می توانند یک لایه اضافی بر روی میز ایجاد کنند و انتخاب خوبی برای چیدمان های شیک و مدرن هستند مخصوصا زمانی که می خواهید یک تم خاص را به میز نهارخوری تان اضافه کنید، مهم است که زیر بشقابی ها را در یک رنگ یا الگوی متضاد با رنگ میز انتخاب کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد.

زیر بشقابی ها مدل های گرد و مستطیل شکل دارند، اندازه استاندارد زیر بشقابی مستطیل  30 در ۴۰و قطر زیر بشقابی گرد معمولا  ۳۰ تا ۳۵ سانتی متر می باشد.

در چیدمان میز خلاق باشید، مثلا می توانید با یک نخ ریسمان یا روبان، قاشق و چنگال را در دستمال سفره بپیچید و یک ویژگی خاص به سفره تان اضافه کنید، از ایده های موجود در این عکس ها الهام بگیرید و مهمانی شام بعدی خود را به یاد ماندنی تر کنید.

زیر لیوانی

زیر لیوانی

یک میز شام رنگارنگ که اعضای خانواده دور آن نشسته اند دارای ظروف متفاوتی است که با کمی وسایل تزیینی که فردی باسلیقه آن را بچیند می تواند زیبایی ان چنان چشم گیری را کسب کند که وقتی در اینستا گرام عکس آن گذاشته شود شاهد لایک های فراوانی باشیم و چه وسیله ی تیینی ای می تواند بهتر از زیر لیوانی های برند دکو وان که یک برند ایرانی و کیفیتی جهانی است باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما